Agrolaguna d.d.
Kompanija smo čije se poslovanje odvija u više proizvodnih cjelina: vinogradarstvu, maslinarstvu i stočarstvu na 1200 ha obrađenih površina, a svi naši proizvodi su regionalno izuzetno poznati brendovi. Od 1200 ha obrađenih površina najveći dio čine vinogradi, maslinici i travnate površine. Maslinovo ulje, vino i sirevi predstavljaju autohtone istarske proizvode, a prodaju se pod brendovima “Ol Istria”, “Vina Laguna” i “Špin”. Do sredine 2013. kontinuirano ulažemo, najviše u nove vinograde i maslinike te u najsuvremeniju opremu kao preduvjete za proizvodnju vrhunskih proizvoda.
Misija
Naša misija jest osigurati najviše standarde kvalitete u proizvodnji vina, maslinovog ulja i sira. Pružiti vrhunski turistički doživljaj gostima te omogućiti kupcima vrhunski proizvod i vrijednost za novac.
Vizija
Naša vizija jest postati po kvaliteti vodeća poljoprivredna tvrtka u Hrvatskoj, primjer izvrsnosti poslovnih procesa i proizvoda, odnosa prema zaposlenicima, suradnje s partnerima te brige za okoliš i društvenu zajednicu.
vina laguna
Uspijevamo u izradi vrhunskih vina koja obogaćuju okus i dušu.
Politika
Jedna od vodećih prehrambenih kompanija u Istri. Primarni ciljevi našeg djelovanja jesu ispuniti zahtjeve i očekivanja kupaca i osigurati održivost proizvodnje te osigurati najvišu kvalitetu i sigurnost proizvoda te sukladnost sa zahtjevima kupaca. Proizvodne aktivnosti počinju na Istarskoj zemlji, plodnoj crvenici, u vinogradima, maslinicima, na pašnjacima… koji su sirovinska baza naših proizvoda. Ovi poljoprivredni proizvodi prerađuju se u pogonima, u kojima se oblikuju njeni finalni proizvodi. Kvaliteta sirovina i proces njihove prerade podjednako su važni u kreiranju proizvoda koji ispunjavaju sve zahtjeve i očekivanja kupaca. Stoga je u integriranju svih faza proizvodnje od polja do stola sustav upravljanja sigurnosti hrane i kvalitetom ključan za postizanje uspjeha.
POLITIKA
PROIZVODNJA HRANE
U proizvodnji hrane osobita se pažnja poklanja sigurnosti svih proizvoda na temeljima HACCP sustava i primjenom standarda IFS FOOD. Sigurnost proizvoda se postiže kontrolom zdravstvene ispravnosti hrane u svim koracima proizvodnog procesa, te poduzimanjem svih potrebnih radnji kako bi se osigurali za potrošače sigurni proizvodi sukladni važećoj zakonskoj regulativi.
Kroz sustav upravljanja kvalitetom, sigurnosti hrane i zaštitom okoliša definirali smo osnovne ciljeve našeg djelovanja na očuvanju okoliša, tla i voda koji hrane naše nasade, očuvanju i racionalnom korištenju resursa koji su baza održivog razvoja. Naši nasadi su duboko ukorijenjeni u istarski okoliš. Što se iz njega uzme mora mu se vratiti, a što u njega ne pripada ne smije mu se nametati.
Cilj integriranog sustava upravljanja je prepoznati rizike u svim segmentima poslovanja, upravljati njima kako ne bi postali prijetnjom, te pravovremeno uočiti i iskoristiti prilike za razvoj i rast. Sinergija poboljšanja u svim segmentima poslovanja doprinosi održivom poslovanju i opstanku na zahtjevnijem tržištu. Smanjenje potrošnje resursa (vode, energije, sirovina, radne snage) povećanjem učinkovitosti proizvodnih procesa ima pozitivne posljedice u mnogim segmentima sustava upravljanja:
- Financijski smanjuje proizvodne troškove
- Okolišno smanjuje negativan utjecaj na životnu i radnu sredinu s kojom smo u stalnoj interakciji
- Tehnološki i organizacijski smanjuje opterećenje proizvodne linije
- Logistički smanjuje volumene nusproizvoda i otpada.
- Izgradnja prepoznatljivosti branda u današnjem globaliziranom svijetu uključuje i izgradnju prepoznatljivosti regije kroz zaštitu geografskog porijekla. Snaga koja izvire iz regionalnih specifičnosti i prepoznatljivosti važan je adut konkurentnosti na globalnom tržištu. Istarsko vino, Istarski sir i Istarsko ekstra djevičansko maslinovo ulje redom su proizvodi snažnog regionalnog karaktera.
Pozitivna percepcija tvrtke i njenih robnih marki je generator prodaje proizvoda. Odnos prema svim zainteresiranim stranama, podrška stručnoj i lokalnoj zajednici oblikuje sliku tvrtke. Kontinuirana komunikacija sa zainteresiranim stranama, na primjerenoj razini u cilju je ispunjavanja uzajamnih potreba i očekivanja. U tom međuodnosu svaka od strana mora nešto uložiti: zaposlenici i dobavljači svoj rad i znanje u oblikovanje proizvoda, a Agrolaguna u njihovo znanje, kompetencije i radno okruženje koji su odlučujući za zadovoljstvo kupaca i sigurnost proizvoda. Stoga treba staviti naglasak na imperativ suradnje i osiguranja etičke i osobne odgovornosti u realizaciji zajedničkog cilja – kvalitetnog i sigurnog proizvoda koji ispunjava zahtjeve i očekivanja kupaca i zahtjeve važeće zakonske regulative. Kupac je zajednički izvor prihoda i uvjet opstanka svim zainteresiranim stranama.
Agrolaguna, iako lokalna istarska tvrtka, dio je globalnog tržišta. Prepoznavanje specifičnosti pojedinih tržišta, rano prepoznavanje prilika i prilagodba proizvoda specifičnim zahtjevima lokalnih kupaca osnova su za globalno širenje tvrtke.
Politika integriranih sustava upravljanja kvalitetom, sigurnosti hrane i zaštitom okoliša